№/сабақтардың тақырыптары
|
Оқытудың негізгі мақсаттары
|
Белсенді оқытуда қолданылатын жұмыс түрлері
|
Оқытудың нәтижесі
|
Оқыту мақсатындағы бағалауды қоса алғанда
|
Барлығын қоса алғанда
|
Ресурстар
|
- Е.Ерботин. Даңғой
|
Автор туралы мағлұмат беру. Даңғой сөзінің мағнасын түсіндіре отырып диалогтік оқытуды басшылыққа алу.
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу
|
Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды
|
Бағалау түрлері
|
Барлық оқушылар деңгейіне қарай қамтылады
|
Әдебиеттік оқу әдістемесі, плакат,үлестірмелі парақшалар
|
- Ш.Смаханұлы. Такаппар
|
Автор туралы мағлұмат беру. Даңғой мен Такаппар сөздерінің мағнасын салыстырмалы түрде жасай отырып сын тұрғысынан ойлауға қалыптастыру.
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу
|
Жұмысты өз бетінше және топта жасайды,бағалайды
|
Бағалау түрлері
|
Барлық оқушылар деңгейіне қарай қамтылады
|
Автордың суреті,үлестірмелі парақшалар
|
- М.Гумеров Көк кептер
|
Автор туралы мағлұмат беру. Мәтінді талдай отырып, оқушыларды көшбасшылыққа баулу және өзін-өзі бағалауды қолдану
|
Түсіндіру,талдау, сұрақ-жауап, әңгімелеу, қолдану, жинақтау, бағалау
|
Жаңа тақырып туралы ұғымдары қалыптасады
|
Бағалау түрлері
|
Барлық оқушылар деңгейіне қарай қамтылады
|
Туған жер плакат.үлестірмелі парақшалар
|
- М.Әлімбай Кім жомарт? Не жомарт
|
Автор туралы мағлұмат беру. Мәтіннің мазмұнын АКТ арқылы тани отырып сын тұрғысынан ойлауды дамыта отырып, диалогтік оқытуды пайдалану арқылы, жас ерекшеліктерін ескере отырып ролге бөліп оқыту арқылы талантты және дарынды балалардың қабілетін шыңдау.
|
Түсіндіру, ,көрсету, қолдану ,талдау,жинақтау, бағалау
|
Жұмысты өз бетінше және топта жасайды,бағалайды
|
Бағалау түрлері
|
Барлық оқушылар деңгейіне қарай қамтылады
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық плакат,үлестірмелі парақшалар
|