Главная | Регистрация | Вход | RSSСреда, 2025-01-22, 1:48 PM

КГУ Опорная школа (ресурсный центр) на базе СШ№23 п.Молод...

Меню сайта
Категории раздела
Семинар [4]
Мастер-класс [3]
Тренинг [0]
к.с.планирование [8]
Краткосрочное планирование учителей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлов


Кыздарбекова А.Б.
2016-02-16, 3:08 PM
 

Т.А.Ә.А:Кыздарбекова Айгуль Батырбаевна

Жұмыс өтілі: 19 жыл

Жұмыс орны: КММ «№23 орта мектебі Осакаров ауданының әкімшілігі»

Лауазымы: бастауыш сынып мұғалімі

Санаты:   жоғары деңгейдегі жоғары санатта

ШЕБЕРЛІК СЫНЫПТЫҢ ЖОСПАРЫ

Тақырыбы:

Дарынды және таланты балалардыоқыту

Мақсаты:

Дарынды балалардың шығармашылық қасиеттерін дамыту ойы менжәне оларды жоғары деңгейде дайындау мақсатымен, оқушының дарындылығын анықтау жолдарын тауып, қолдау көрсетугеүйренеді.

Міндеттері:

Дарынды жәнеталантты оқушылардың сипаттамасын береді. «Дарынды оқушылар» туралы қосымша мәліметпентанысады. Мұғалімнің өзініңдарынды оқушымен жұмыс жасай алатыны

Күтілетін нәтиже:

Мұғалімдер дарындыбаланың моделін жасайды, презентацияны қорғайды.Дарынды жәнеталантты оқушылардың сипаттамасын береді. Постер жасап, презентацияны қорғайды. Дарындыоқушыларды анықтайалады. Дарынды оқушылармен ұтымды жұмысі стеуге дағдыланады.

Мақсатты аудитория:

Осакаровауданыныңмұғалімдері

Әдістер мен тәсілдер:

АҚТ, постер, кластер

Ресурстар:

Презентация «Дарынды оқушыларды оқыту», флипчарт, маркер, А4 қағаз.

Қосымша әдебиет:

Мұғалімдерге арналғаннұсқаулық Сил С. (2006).

«Оқушыларды біріккентоптық жұмыста диалогқа қалай и ятермелеукерек?» Мұғалімдердің  Ұлттық зерттеу кеңесінің есебі. Эйр Д. жәнеМакКлар Л. (обр). (2001).

«Орта мектептегі дарынды және таланты оқушыларды оқыту». Дэвид Фултон.

 

ШЕБЕРЛІК СЫНЫПТЫҢ БАРЫСЫ

 

Жұмыстың кезеңдері

Кезеңнің мазмұны

Қатысушылардыңқызметі

Мысалы,

Кездесу

Міндеттері: шеберлік сыныбына қатысушылармен танысу

Мысалы:

Сөйлемдібірсөзбенжалғастыру:

-Мектеп мен үшін ...

Мысалы: Әр қатысушы өзінің ойын айтады. Және әрі осылай тізбектеліп кете береді.

 

Топқа бөліну

Қатысушыларды топқа бөлу мақсатымен жемістердіңс уреттері беріледі. Қалаған жемісін таңдап алады. Солжемісті таңдап алған адамның мінезінің сипаттамасымен таныстыру.

Қатысушылар сүйіп жейтін жемісін таңдап алып, топқа бөлінеді. Солжемістерді сүйсініп жейтін адамдар туралы психологиялық мінездемесін тыңдайды.

Тақырыпқа кіріспе

«Дарынды балалар» видеоролігін көрсету.

Видео

Тақырып бойынша  диалог

Тақырып бойынша сұрақтарқою: - Дарынды баланы қалайанықтауға болады? –Сыныптадарындыбалаларыңыз бар ма? – Оны қалай байқадыңдар?

Видеоролікте көргендерін талқылайды. Өзо йларын ортағасалады.

Анкетирование өткізу. Дарынды мұғалімді анықтау.

Келгенмұғалімдерініңішін ендарындымұғалімдіанықтау жәнепрактикададарындылықты анықтаутәсілімен таныстыру.Оқушылардың ұнағанқасиеттерінемұғалімдер «қосу» таңбасынбелгілепқояды, ұнамағанқасиеттеріне «азайту» қояды. Егер де қойылғантаңбаларыныңішіндежұп «қосу» таңбасыартықболсамұғалімөзініңерекшемұғалімекенінбіледі. Соныменқосакерісіншеболса, мұғалімөзініңбілімінарттыруқажетекенінтүсінеді.

Оқушының ұнаған қасиеттерінеқосутаңбасынқояды, ал ұнамағанқасиеттерінеалутаңбасынқояды. Содансоңқосутаңбасынсанап, өзілерініңқандайтопқажататынынанықтайды.

Топтық жұмыс

Постер құру:

1-топ. «Дарындыоқушыныңмоделінқұру»

2-топ «Дарындыоқушыларғаәлеуметтікжәнепсихологиялыққолдаукөрсетужолдары»

Постер құрады. Қатысушыларақылдасыпбірігіпжұмысжасайды.

Презентацияны қорғау

 

Әртоптыңмүшелеріпостердіқорғайды, яғни презентация жасайды.

«Дарынды оқушылар»  презентацияны көрсету

Дарындыоқушылартуралықосымшамәліметпентаныстыру

Презентациянытамашалайды, өзбілімдерінарттырады.

Категория: Мастер-класс | Добавил: ispamov2
Просмотров: 772 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта

Copyright MyCorp © 2025
uCoz