Т.А.Ә.А:Кыздарбекова Айгуль Батырбаевна
Жұмыс өтілі: 19 жыл
Жұмыс орны: КММ «№23 орта мектебі Осакаров ауданының әкімшілігі»
Лауазымы: бастауыш сынып мұғалімі
Санаты: жоғары деңгейдегі жоғары санатта
ШЕБЕРЛІК СЫНЫПТЫҢ ЖОСПАРЫ
Тақырыбы:
|
Дарынды және таланты балалардыоқыту
|
Мақсаты:
|
Дарынды балалардың шығармашылық қасиеттерін дамыту ойы менжәне оларды жоғары деңгейде дайындау мақсатымен, оқушының дарындылығын анықтау жолдарын тауып, қолдау көрсетугеүйренеді.
|
Міндеттері:
|
Дарынды жәнеталантты оқушылардың сипаттамасын береді. «Дарынды оқушылар» туралы қосымша мәліметпентанысады. Мұғалімнің өзініңдарынды оқушымен жұмыс жасай алатыны
|
Күтілетін нәтиже:
|
Мұғалімдер дарындыбаланың моделін жасайды, презентацияны қорғайды.Дарынды жәнеталантты оқушылардың сипаттамасын береді. Постер жасап, презентацияны қорғайды. Дарындыоқушыларды анықтайалады. Дарынды оқушылармен ұтымды жұмысі стеуге дағдыланады.
|
Мақсатты аудитория:
|
Осакаровауданыныңмұғалімдері
|
Әдістер мен тәсілдер:
|
АҚТ, постер, кластер
|
Ресурстар:
|
Презентация «Дарынды оқушыларды оқыту», флипчарт, маркер, А4 қағаз.
|
Қосымша әдебиет:
|
Мұғалімдерге арналғаннұсқаулық Сил С. (2006).
«Оқушыларды біріккентоптық жұмыста диалогқа қалай и ятермелеукерек?» Мұғалімдердің Ұлттық зерттеу кеңесінің есебі. Эйр Д. жәнеМакКлар Л. (обр). (2001).
«Орта мектептегі дарынды және таланты оқушыларды оқыту». Дэвид Фултон.
|
ШЕБЕРЛІК СЫНЫПТЫҢ БАРЫСЫ
Жұмыстың кезеңдері
|
Кезеңнің мазмұны
|
Қатысушылардыңқызметі
|
Мысалы,
Кездесу
Міндеттері: шеберлік сыныбына қатысушылармен танысу
|
Мысалы:
Сөйлемдібірсөзбенжалғастыру:
-Мектеп мен үшін ...
|
Мысалы: Әр қатысушы өзінің ойын айтады. Және әрі осылай тізбектеліп кете береді.
|
Топқа бөліну
|
Қатысушыларды топқа бөлу мақсатымен жемістердіңс уреттері беріледі. Қалаған жемісін таңдап алады. Солжемісті таңдап алған адамның мінезінің сипаттамасымен таныстыру.
|
Қатысушылар сүйіп жейтін жемісін таңдап алып, топқа бөлінеді. Солжемістерді сүйсініп жейтін адамдар туралы психологиялық мінездемесін тыңдайды.
|
Тақырыпқа кіріспе
|
«Дарынды балалар» видеоролігін көрсету.
|
Видео
|
Тақырып бойынша диалог
|
Тақырып бойынша сұрақтарқою: - Дарынды баланы қалайанықтауға болады? –Сыныптадарындыбалаларыңыз бар ма? – Оны қалай байқадыңдар?
|
Видеоролікте көргендерін талқылайды. Өзо йларын ортағасалады.
|
Анкетирование өткізу. Дарынды мұғалімді анықтау.
|
Келгенмұғалімдерініңішін ендарындымұғалімдіанықтау жәнепрактикададарындылықты анықтаутәсілімен таныстыру.Оқушылардың ұнағанқасиеттерінемұғалімдер «қосу» таңбасынбелгілепқояды, ұнамағанқасиеттеріне «азайту» қояды. Егер де қойылғантаңбаларыныңішіндежұп «қосу» таңбасыартықболсамұғалімөзініңерекшемұғалімекенінбіледі. Соныменқосакерісіншеболса, мұғалімөзініңбілімінарттыруқажетекенінтүсінеді.
|
Оқушының ұнаған қасиеттерінеқосутаңбасынқояды, ал ұнамағанқасиеттерінеалутаңбасынқояды. Содансоңқосутаңбасынсанап, өзілерініңқандайтопқажататынынанықтайды.
|
Топтық жұмыс
|
Постер құру:
1-топ. «Дарындыоқушыныңмоделінқұру»
2-топ «Дарындыоқушыларғаәлеуметтікжәнепсихологиялыққолдаукөрсетужолдары»
|
Постер құрады. Қатысушыларақылдасыпбірігіпжұмысжасайды.
|
Презентацияны қорғау
|
|
Әртоптыңмүшелеріпостердіқорғайды, яғни презентация жасайды.
|
«Дарынды оқушылар» презентацияны көрсету
|
Дарындыоқушылартуралықосымшамәліметпентаныстыру
|
Презентациянытамашалайды, өзбілімдерінарттырады.
|
|