Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу. Топқа бөліу .Тренинг (сабақ басталарда оқушыларға психологиялық дайындық жасаймын)
v Үй тапсырмасын тексеру:
«Кім жылдам» стратегиясы, барлық оқушыға ортақ сұрақтар қойылады
- Көбеюдің қандай түрлері бар?
- Жыныссыз көбею деген не?
- Қандай организмдер жыныссыз жолмен көбейеді?
- Телу әдісі дегеніміз не?
- Қолдан вегетативті көбейту дегеніміз не?
- Қалемшелеп арқылы көбейту қалай жүргізіледі?
- Сұлатып вегетативті көбейтудің ерекшелігі?
- Жыныссыз көбеюдің қандай түрлері бар?
«Мағынаны тану» бөлімі
Жаңа сабақ :
- Жигсо әдісі бойынша тапсырма: оқушылар жаңа тақырыпты өз топтарында талқылап, келесі топқа барып таныстырады.
1 топ: Мейоздың бөліну кезеңдері
2 топ: Мейоздың биологиялық мәні
3-топ: Сперматогенез. Овогенез
- Мұғалім сөзі «Артық болмас білгенің, көкірекке түйгенің» жасушалық құрылымдар туралы қосымша материалдарды интерактивті тақтадағы слайдтарды пайдалана отырып түсіндірем
«Топтастыру» стратегиясы
1 топ
2 топ
3 топ Хаттар стратегиясы
Мейоз. Сперматозоид, Сперматогенез. Овогенез. Коньюгация. Кроссинговер. Спермийлер,редукциялық т.б,
Ортадағы қаламсап стратегиясы: (Дарынды оқушыларды анықтау)
Жынысты көбею деген не?
Жыныссыз көбеюден айырмашылығы?
Мейоздық бөліну қалай жүреді?
Сперматогенез деген не?
Овогенез дегеніміз не?
ДНҚ еселенуі жүре ме?
Мейоздық бөліну кезінде не түзіледі?
Мейоздың биологиялық мәні?
Қорытындылау (Топтастыру стратегиясы)
Бағалау:
Бағалау парақшасы арқылы бағалау
Кері байланыс: Рефлексия
Үйге тапсырма: Шығармашылық жұмыс « Эволюцияның дамуы»
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады, топқа бөлінеді
Сабаққа психологиялық дайындық жасайды.
Үш топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды
Оқушылар әр топқа барып түсіндіреді.
Постер арқылы қорғайды
Мұғалім түсінігі
Дарынды оқушымен жұмыс
|